خانوادگي خانوادگي .

خانوادگي

جدول وارونگي

به ياد داشته باشيد كه در كودكي در زمين بازي وارونه آويزان مي شويد و وقتي از زاويه ديگري به دنيا نگاه مي كنيد، احساس مي كنيد كه همه چيز كش آمده است. اما براي بزرگسالان، به خصوص آن هايي كه كمردرد دارند، صرف وقت وارونه با كمك يك ميز وارونگي، هم به عنوان كاري درماني و هم مفيد شناخته مي شود كه با خيال راحت و البته تحت راهنمايي يك متخصص سلامت انجام مي شود.

در اينجا هر آنچه كه بايد در مورد جداول وارونگي بدانيد و كارهايي كه وارونه كردن مي تواند براي سلامتي شما انجام دهد، آورده شده است.

جدول وارون سازي چيست؟

جان گالوچي، مدير عامل گروه فيزيوتراپي JAG-ONE و يكي از اعضاي منصوب شوراي تناسب اندام و ورزش نيوجرسي مي گويد: ميزه اي وارونگي، ميزه اي نرمي هستند كه به شما اجازه مي دهند خود را به داخل آن بچسبانيد و يا به صورت زاويه دار يا كاملا وارونه خم كنيد تا درد مربوط به انواع مشكلات ستون فقرات از جمله كمردرد را كاهش دهيد.

ميزه اي وارونه شكلي از كشش ستون فقرات هستند. ايده اين است كه با آويزان كردن وارونه، فشار را از روي اعصاب ستون فقرات خود بر مي داريد، كه به ديسك هاي بين مهره ها فضاي استراحت مي دهد.بيشتر بخوانيد

جداول معكوس چگونه كار مي كنند؟

ميزه اي وارونگي براي ايجاد فضاي بين مهره ها و كشش ستون فقرات با حذف فشار گرانشي از ريشه هاي عصبي و ديسك هاي ستون فقرات طراحي شده اند. درمان وارونگي را مي توان با يك ميز وارونگي، يك صندلي وارونگي، چكمه هاي ضد جاذبه يا حتي ژست هاي يوگاي معكوس خاص مانند سرستون هاي حمايت شده انجام داد.

راسل دميك، متخصص ستون فقرات در كلينيك كليولند مي گويد: براي تسكين كمردرد، اسپاسم عضلاني و سياتيك مي توان از اين روش استفاده كرد.

چگونه از جدول وارون سازي استفاده كنيم؟

گالوچي مي گويد: براي استفاده از ميز وارونگي، بايد بدن خود را آرام كنيد و دراز بكشيد تا خود را به آن ببنديد تا در امان بمانيد.

او مي گويد: مطمئن شويد كه شما از يك ميز وارونگي تحت راهنمايي يك فيزيوتراپيست داراي مجوز يا كسي كه بر شما نظارت مي كند، استفاده مي كنيد.

درمان وارونگي براي همه توصيه نمي شود. در واقع، ممكن است براي افرادي كه سيستم قلبي - عروقي در معرض خطر، مشكلات دهليزي يا ساير بيماري هاي مزمن هستند، تجويز شود. قبل از امتحان آن با پزشك يا فيزيوتراپيست خود مشورت كنيد.

مزاياي بالقوه جداول وارونگي

بسياري از ورزش كاران و افراد مشهور از جمله جاستين تيمبرليك و اوا مندز، به دلايل مختلف از تناسب اندام گرفته تا بهبودي و زيبايي از جداول وارون سازي استفاده مي كنند؛ اما اين تحقيق در مورد مزاياي بالقوه جداول وارون سازي چه مي گويد؟

تا به امروز مطالعات زيادي در مورد فوايد سلامتي جداول وارون سازي انجام نشده است، اما برخي مطالعات كوچك تر نشان مي دهند كه آن ها ممكن است مفيد باشند.رفع كوليك نوزادان

مطالعات اوليه با در نظر گرفتن برخي از اثرات رواني درمان وارونگي نشان داد كه هم انعطاف پذيري را بهبود مي بخشد و هم به كشش ستون فقرات كمك مي كند. و يك مطالعه در سال ۲۰۱۳ با مشاهده ۴۷ زن مبتلا به كمردرد مزمن نشان داد كه درمان وارونگي به كاهش ناراحتي كمر و بهبود انعطاف پذيري در ستون فقرات كمك مي كند.

درمان وارونگي دست كم هنگامي كه در كلاس يوگا انجام مي شود، ممكن است حتي خلق و خو را تقويت كند. براساس يك مطالعه در سال ۲۰۰۷ كه در آن ۳۷ نفر به طور منظم يوگاي اينجر را انجام دادند، خلق و خوي شركت كنندگان از قبل كلاس به بعد از كلاس بهبود يافت، اضطراب، خشم و حتي افسردگي را كاهش داد. در حالي كه از يك جدول وارونگي به طور خاص استفاده نمي شود، يوگا اينجر شامل بسياري از ژست هاي معكوس، مانند پايه هاي سر و پايه است.

گالوچي اضافه مي كند كه درمان وارونگي مي تواند به كمردرد، اسپاسم عضلاني، ديسك هاي فشرده ستون فقرات، درد سياتيك و حتي سنگ كليه كمك كند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ دى ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۴۷:۰۷ توسط:مريم موضوع: نظرات (0)

اتفاقات خوبي كه در سال 2021 رخ داد

1- در زمينه تنوع نژادي نيز پيشرفت هايي حاصل شد

در ماه مارس، متنوع‌ترين فهرست نامزدهاي اسكار در تاريخ رونمايي شد - نشانه‌اي از اين كه جوايز اسكار بالاخره شهرت خود را به دليل رنگ پريده و مرد بودن از دست مي‌دهد.يادگيري زبان چقدر طول مي كشد؟

در همان ماه، ولز اعلام كرد كه درس تاريخ سياهپوستان در مدارس اجباري است. و در انتخابات محلي بريتانيا، جوآن اندرسون اولين زن سياهپوستي بود كه رهبري يك شهر بزرگ (ليورپول) را بر عهده گرفت.

انجمن سلطنتي ادبيات بريتانيا نيز خبرهاي خوبي داشت: در ماه دسامبر، برناردين اواريستو، نويسنده برنده جايزه بوكر (در تصوير) را به عنوان رئيس جديد خود منصوب كرد. او اولين نويسنده رنگين پوست است كه اين مقام را به دست آورده است.

2- يك شركت چندمليتي نابرابري طبقاتي را هدف گرفت

شما درباره شكاف دستمزد جنسيتي شنيده ايد، اما در مورد شكاف دستمزد اجتماعي-اقتصادي چطور؟ خوب، ممكن است به زودي بيشتر در مورد آن بشنويد، پس از اينكه KPMG، يك شركت حسابداري، اولين تجارت بزرگ در بريتانيا شد كه يكي از آن ها را منتشر كرد.

نتيجه؟ شكاف متوسط دستمزد 8.6 درصدي بين كارمندان از پيشينه طبقه كارگر و كاركنان خانواده هاي طبقه متوسط.

خبر خوب اين است كه KPMG قول داد به آن رسيدگي كند. همچنين از ديگر شركت‌ها خواسته است كه شكاف‌هاي دستمزد اجتماعي-اقتصادي را براي كمك به مقابله با نابرابري طبقاتي منتشر كنند.

3- G7 از توافقي براي ماليات بر شركت هاي چندمليتي حمايت كرد

بريتانيا، فرانسه، ايتاليا، آلمان، ژاپن، كانادا و ايالات متحده در ماه ژوئن به توافقي «تاريخي» دست يافتند تا شركت‌هاي چندمليتي ماليات بيشتري بپردازند. اين هفت كشور توافق كردند كه با پرداخت بيشتر شركت ها در كشورهايي كه تجارت مي كنند، با اجتناب از ماليات مقابله كنند. آنها همچنين با حداقل نرخ ماليات شركتي 15 درصد موافقت كردند.

اين قوانين فقط در G7 اعمال مي شود و 15 درصد در مقايسه با نرخ هاي مالياتي موجود پايين است. با اين وجود، اين حركت گامي مترقي به سوي توافق جهاني در مورد اصلاحات مالياتي تلقي مي شود كه زماني بعيد به نظر مي رسيد.زبان سخت براي يادگيري 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ دى ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۶:۲۵ توسط:مريم موضوع: نظرات (0)