خانوادگی خانوادگی .

خانوادگی

3 فیلم مبارزه با شمشیر، از بهترین های تلویزیون

1- زن شگفت انگیز

شمشیر Wonder Woman توسط Skyfather مورد برکت قرار گرفت و فقط افراد شایسته می توانستند با تخصص از آن استفاده کنند. یکی از چیزهایی که باعث برتری شمشیر اعضای DC's League Justice می شود این است که آنقدر تیز چکش خورده بود که می توانست کریپتونی ها را شکار کند.مشکلات تک فرزندی

به همین دلیل است که شمشیر او جادویی به نظر می رسد و تقریباً علیه هر کسی عمل می کند، دوام را نادیده می گیرد. شمشیر او، همراه با بقیه تجهیزاتش، بسیار قوی تر از فلزات طبیعی به نظر می رسد.

2- بازی تاج و تخت

سر برین از تارت، شوالیه خانه تارت است. او توسط سر جیمی لنیستر لقب شوالیه را دریافت کرد. او اولین زن از هفت پادشاهی است که شوالیه شد. برین طبق استانداردهای وستروس برای یک زن به طور غیرعادی قد بلند و عضلانی است. او در کودکی ذائقه فعالیت رزمی را پیدا کرد.

او توانست با هل دادن او به پایین صخره، سگ شکاری را در نبرد شکست دهد. برایین در نبرد وینترفل شرکت کرد. این نبرد نهایی جنگ بزرگ بین اتحاد ارتش های زنده، علیه ارتش مردگان بود. و به لطف مهارت های شگفت انگیز او در اسلحه، از آن جان سالم به در برد.

پس از مرگ دنریس تارگرین، برین به عنوان فرمانده جدید گارد پادشاه منصوب شد.

3- هایلندر

کانر مک‌لئود، با نام مستعار The Highlander، یک جاودانه قدرتمند است که در سال 1518 پس از میلاد در گلنفینان، اسکاتلند به دنیا آمد. او توسط خوان سانچز ویلا-لوبوس رامیرز، یک جاودانه باستانی مصری الاصل، راهنمایی شد که راه های شمشیر و قوانین بازی جاودانه ها را به او آموخت.

کانر در نهایت در گردهمایی سال 1985 پس از سر بریدن مخوف ترین حریف جاودانه تاریخ - کورگان - برنده جایزه شد. او در سال 2024 دوباره از این عنوان دفاع کرد.حذف دانلود خودکار تلگرام

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۳۵:۳۷ توسط:مریم موضوع: نظرات (0)