خانوادگی خانوادگی .

خانوادگی

آنچه تا کنون در سال 2021 اتفاق افتاده است

در حالی که همه‌گیری کووید-19 و پیامدهای آن تا سال 2021 ادامه داشته است، بزرگترین خبرهای امسال شامل حملات امنیت سایبری بزرگ، تغییرات رهبری در فروشندگان بزرگ فناوری اطلاعات، و روندهای شتاب‌دهنده صنعت مانند به‌عنوان یک سرویس و پذیرش بازار ابری است.کم کاری تیروئید کودکان

آشفتگی های2021

سال گذشته همه‌گیری COVID-19 و اختلالات اقتصادی آن - از جمله تأثیر آن بر صنعت فناوری اطلاعات و کانال فناوری اطلاعات - داستان بزرگ سال بود.

امسال، در حالی که پیامدهای این بیماری همه گیر هنوز احساس می شود - ادامه کمبود تراشه یک نمونه بارز است - بسیاری از بزرگترین اخبار صنعت IT در سال 2021 (تا کنون) بیشتر شبیه به آنچه در سال های گذشته دیده شده است، زیرا صنعت به سرعت در حال توسعه است. و بازیگران صنعت برای حفظ سرعت رقابت می کنند.

روندهای اصلی بازسازی صنعت فناوری اطلاعات و کانال شامل تغییر به سمت مصرف فناوری اطلاعات به عنوان یک سرویس و افزایش سریع بازارهای ابری به عنوان یک جزء کلیدی از راهبردهای عرضه کننده و ارائه دهندگان راه حل به بازار است. و ادغام صنعت همیشه در کار است - امسال چشم‌انداز توزیع فناوری اطلاعات به‌ویژه با ادغام و ادغام تغییر می‌کند.

بسیاری از بزرگترین اخبار در نیمه اول سال 2021 شامل تغییرات رهبری در برخی از بزرگترین شرکت های صنعت، تلاش برای تغییر جهت (و ثروت) شرکت های پیشرو IT - و در برخی موارد، ترکیبی از این دو بود.اینترنت گوشی سامسونگ کار نمی کند

اما تهدید فزاینده حملات سایبری علیه مشاغل، سازمان‌های دولتی و شرکت‌های فناوری اطلاعات، همانطور که به وضوح در دو مورد از بزرگ‌ترین حملات سایبری تاکنون دیده می‌شود، به وضوح بزرگترین – و هنوز در حال توسعه – اخبار امسال است.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۵۰:۵۶ توسط:مریم موضوع: نظرات (0)