خانوادگی خانوادگی .

خانوادگی

جدول وارونگی

به یاد داشته باشید که در کودکی در زمین بازی وارونه آویزان می شوید و وقتی از زاویه دیگری به دنیا نگاه می کنید، احساس می کنید که همه چیز کش آمده است. اما برای بزرگسالان، به خصوص آن هایی که کمردرد دارند، صرف وقت وارونه با کمک یک میز وارونگی، هم به عنوان کاری درمانی و هم مفید شناخته می شود که با خیال راحت و البته تحت راهنمایی یک متخصص سلامت انجام می شود.

در اینجا هر آنچه که باید در مورد جداول وارونگی بدانید و کارهایی که وارونه کردن می تواند برای سلامتی شما انجام دهد، آورده شده است.

جدول وارون سازی چیست؟

جان گالوچی، مدیر عامل گروه فیزیوتراپی JAG-ONE و یکی از اعضای منصوب شورای تناسب اندام و ورزش نیوجرسی می گوید: میزه ای وارونگی، میزه ای نرمی هستند که به شما اجازه می دهند خود را به داخل آن بچسبانید و یا به صورت زاویه دار یا کاملا وارونه خم کنید تا درد مربوط به انواع مشکلات ستون فقرات از جمله کمردرد را کاهش دهید.

میزه ای وارونه شکلی از کشش ستون فقرات هستند. ایده این است که با آویزان کردن وارونه، فشار را از روی اعصاب ستون فقرات خود بر می دارید، که به دیسک های بین مهره ها فضای استراحت می دهد.بیشتر بخوانید

جداول معکوس چگونه کار می کنند؟

میزه ای وارونگی برای ایجاد فضای بین مهره ها و کشش ستون فقرات با حذف فشار گرانشی از ریشه های عصبی و دیسک های ستون فقرات طراحی شده اند. درمان وارونگی را می توان با یک میز وارونگی، یک صندلی وارونگی، چکمه های ضد جاذبه یا حتی ژست های یوگای معکوس خاص مانند سرستون های حمایت شده انجام داد.

راسل دمیک، متخصص ستون فقرات در کلینیک کلیولند می گوید: برای تسکین کمردرد، اسپاسم عضلانی و سیاتیک می توان از این روش استفاده کرد.

چگونه از جدول وارون سازی استفاده کنیم؟

گالوچی می گوید: برای استفاده از میز وارونگی، باید بدن خود را آرام کنید و دراز بکشید تا خود را به آن ببندید تا در امان بمانید.

او می گوید: مطمئن شوید که شما از یک میز وارونگی تحت راهنمایی یک فیزیوتراپیست دارای مجوز یا کسی که بر شما نظارت می کند، استفاده می کنید.

درمان وارونگی برای همه توصیه نمی شود. در واقع، ممکن است برای افرادی که سیستم قلبی - عروقی در معرض خطر، مشکلات دهلیزی یا سایر بیماری های مزمن هستند، تجویز شود. قبل از امتحان آن با پزشک یا فیزیوتراپیست خود مشورت کنید.

مزایای بالقوه جداول وارونگی

بسیاری از ورزش کاران و افراد مشهور از جمله جاستین تیمبرلیک و اوا مندز، به دلایل مختلف از تناسب اندام گرفته تا بهبودی و زیبایی از جداول وارون سازی استفاده می کنند؛ اما این تحقیق در مورد مزایای بالقوه جداول وارون سازی چه می گوید؟

تا به امروز مطالعات زیادی در مورد فواید سلامتی جداول وارون سازی انجام نشده است، اما برخی مطالعات کوچک تر نشان می دهند که آن ها ممکن است مفید باشند.رفع کولیک نوزادان

مطالعات اولیه با در نظر گرفتن برخی از اثرات روانی درمان وارونگی نشان داد که هم انعطاف پذیری را بهبود می بخشد و هم به کشش ستون فقرات کمک می کند. و یک مطالعه در سال ۲۰۱۳ با مشاهده ۴۷ زن مبتلا به کمردرد مزمن نشان داد که درمان وارونگی به کاهش ناراحتی کمر و بهبود انعطاف پذیری در ستون فقرات کمک می کند.

درمان وارونگی دست کم هنگامی که در کلاس یوگا انجام می شود، ممکن است حتی خلق و خو را تقویت کند. براساس یک مطالعه در سال ۲۰۰۷ که در آن ۳۷ نفر به طور منظم یوگای اینجر را انجام دادند، خلق و خوی شرکت کنندگان از قبل کلاس به بعد از کلاس بهبود یافت، اضطراب، خشم و حتی افسردگی را کاهش داد. در حالی که از یک جدول وارونگی به طور خاص استفاده نمی شود، یوگا اینجر شامل بسیاری از ژست های معکوس، مانند پایه های سر و پایه است.

گالوچی اضافه می کند که درمان وارونگی می تواند به کمردرد، اسپاسم عضلانی، دیسک های فشرده ستون فقرات، درد سیاتیک و حتی سنگ کلیه کمک کند.

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ دی ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۴۷:۰۷ توسط:مریم موضوع: نظرات (0)