خانوادگی خانوادگی .

خانوادگی

پاکسازی سم زدایی و هر آنچه لازم است بدانید

در مورد پاکسازی کبد چطور؟ آیا این یک راه قانونی برای کاهش وزن است؟

یک روند جدیدتر و تشویق‌کننده‌تر در سم‌زدایی، حرکت به سمت غذاهایی است که از دفاع طبیعی بدن در برابر مواد مضر حمایت می‌کنند. همانطور که قبلا ذکر شد، علم فواید چیزهایی مانند سرکه سیب، چای سبز و آب لیمو را پیشنهاد می کند.PDW در آزمایش خون برخی از برنامه های سم زدایی بر ترکیب این مواد برای تقویت عملکرد کبد و کلیه و بهبود حذف مواد سمی تمرکز دارند. در حالی که هیچ داده علمی محکمی برای حمایت از این ادعاها وجود ندارد، تحقیقات زیادی در مورد برخی از مواد غذایی وجود دارد که ممکن است سلامت کبد را بهبود بخشد و بدون خطر به رژیم غذایی سالم اضافه شود.

اشلی کاف، موسس برنامه تغذیه بهتر، می گوید: یک رژیم غذایی با کیفیت و گیاهی همیشه به ارتقای سیستم سم زدایی طبیعی بدن شما کمک می کند. برخی از مواد سم زدایی مورد علاقه من غلات کامل هستند – درست است، برای سم زدایی نیازی نیست که فاقد گلوتن باشید! - بادام زمینی، دانه هایی مانند کنجد، کنجد و آفتابگردان، آووکادو، موز، اسفناج و همه سبزیجات. کاف می گوید بدن شما همچنین به مواد مغذی خاصی از غذاها برای از بین بردن مواد شیمیایی سمی نیاز دارد، از جمله موادی که در بروکلی، دانه های کنجد، جلبک دریایی، موسیر، تره فرنگی، سیر و تربچه یافت می شود.

Bonnie Taub-Dix، RDN، نویسنده کتاب «پیش از خوردن آن بخوانید»، می‌گوید: «برخی مواد غذایی هستند که دارای خواص آنتی‌اکسیدانی، ضد التهابی و ضد عفونی‌کننده هستند که ممکن است به تقویت اندام‌های سم‌زدایی بدن شما کمک کنند» - با نام مستعار کبد و کلیه‌ها.

Taub-Dix می گوید برخی از این غذاها شامل زردچوبه، جعفری، ماهی و سیر هستند. اما در حالی که هیئت منصفه هنوز در مورد اینکه دقیقاً چه مقدار از آنها را باید بخوریم تا از این مزایا بهره مند شویم، نمی دانیم، او تاکید می کند که نکته کلیدی مصرف انواع این غذاها به صورت روزانه است، نه فقط به دنبال غذاهای سم زدایی پس از تعطیلات دلپذیر. مهمانی - جشن. او می‌گوید: «اگر خوردن این غذاها به شما احساس «پاک شدن» می‌دهد، ممکن است به شما کمک کند تا انتخاب‌های خوب دیگری نیز داشته باشید.

اما یک نکته را باید در نظر داشته باشید: این غذاها نباید به سبک سنتی "پاک" مصرف شوند تا اثر مورد نظر خود را داشته باشند. هر کسی می تواند آنها را به رژیم غذایی فعلی خود اضافه کند. باز هم، انتظار درمان همه چیز را نداشته باشید.دکتر پوست تهران

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۳:۳۰ توسط:مریم موضوع: نظرات (0)