خانوادگی خانوادگی .

خانوادگی

اتفاقات خوبی که در سال 2021 رخ داد

1- در زمینه تنوع نژادی نیز پیشرفت هایی حاصل شد

در ماه مارس، متنوع‌ترین فهرست نامزدهای اسکار در تاریخ رونمایی شد - نشانه‌ای از این که جوایز اسکار بالاخره شهرت خود را به دلیل رنگ پریده و مرد بودن از دست می‌دهد.یادگیری زبان چقدر طول می کشد؟

در همان ماه، ولز اعلام کرد که درس تاریخ سیاهپوستان در مدارس اجباری است. و در انتخابات محلی بریتانیا، جوآن اندرسون اولین زن سیاهپوستی بود که رهبری یک شهر بزرگ (لیورپول) را بر عهده گرفت.

انجمن سلطنتی ادبیات بریتانیا نیز خبرهای خوبی داشت: در ماه دسامبر، برناردین اواریستو، نویسنده برنده جایزه بوکر (در تصویر) را به عنوان رئیس جدید خود منصوب کرد. او اولین نویسنده رنگین پوست است که این مقام را به دست آورده است.

2- یک شرکت چندملیتی نابرابری طبقاتی را هدف گرفت

شما درباره شکاف دستمزد جنسیتی شنیده اید، اما در مورد شکاف دستمزد اجتماعی-اقتصادی چطور؟ خوب، ممکن است به زودی بیشتر در مورد آن بشنوید، پس از اینکه KPMG، یک شرکت حسابداری، اولین تجارت بزرگ در بریتانیا شد که یکی از آن ها را منتشر کرد.

نتیجه؟ شکاف متوسط دستمزد 8.6 درصدی بین کارمندان از پیشینه طبقه کارگر و کارکنان خانواده های طبقه متوسط.

خبر خوب این است که KPMG قول داد به آن رسیدگی کند. همچنین از دیگر شرکت‌ها خواسته است که شکاف‌های دستمزد اجتماعی-اقتصادی را برای کمک به مقابله با نابرابری طبقاتی منتشر کنند.

3- G7 از توافقی برای مالیات بر شرکت های چندملیتی حمایت کرد

بریتانیا، فرانسه، ایتالیا، آلمان، ژاپن، کانادا و ایالات متحده در ماه ژوئن به توافقی «تاریخی» دست یافتند تا شرکت‌های چندملیتی مالیات بیشتری بپردازند. این هفت کشور توافق کردند که با پرداخت بیشتر شرکت ها در کشورهایی که تجارت می کنند، با اجتناب از مالیات مقابله کنند. آنها همچنین با حداقل نرخ مالیات شرکتی 15 درصد موافقت کردند.

این قوانین فقط در G7 اعمال می شود و 15 درصد در مقایسه با نرخ های مالیاتی موجود پایین است. با این وجود، این حرکت گامی مترقی به سوی توافق جهانی در مورد اصلاحات مالیاتی تلقی می شود که زمانی بعید به نظر می رسید.زبان سخت برای یادگیری 

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ دی ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۶:۲۵ توسط:مریم موضوع: نظرات (0)